Til innholdet

mobil ordrehåndtering

dette er ordrehåndtering

Hver dag benytter mange tusenvis av håndverkere og servicearbeidere våre verktøy for å effektivisere driften. Applikasjonene gjør det enkelt å opprette tilbud, legge inn nye ordre, føre timer, dokumentere og fakturere ved hjelp av mobilen. Det frigjør tid til kjernevirksomheten, slik at effektiviteten og lønnsomheten bedres.

Moderne oredrehåndterings-verktøy for små og store bedrifter.

Image from Unsplash
Kontakt oss

Handyman - for bedrifter med behov for egne tilpasninger

Vår oppgave er å forenkle din arbeidsdag. Registrering av timer og materialforbruk, og dokumentasjon av utført arbeid går raskt. Egendefinerte ordlister, tegning på bilder og ferdige sjekklister gjør registreringen enkel og riktig.

Informasjonen sendes automatisk til ordre- og økonomisystemet uten forsinkende mellomledd. 

Les mer om hva handyman kan gjøre for din bedrift.

 

Smartday - smarte løsninger for små og mellomstore bedrifter

Med en moderne field service løsning registreres umiddelbart all informasjonen der den oppstår – ute i felt. Informasjonen sendes automatisk til ordre- og økonomisystemet uten forsinkende mellomledd. En god ressursplanlegger lar deg holde oversikten over oppdragsmengden og tildele jobber til de som befinner seg nærmest

På denne måten blir dere kvitt en utfordrende tidstyv, samtidig som dere får mye bedre oversikt og innsikt.

Les mer om hva smartday kan gjøre for din bedrift. 

produktnyheter

Verden står ikke stille. Det gjør ikke vår teknologi heller. Her kan du lese mer om produktoppdateringer

Les mer

gjør din bedrift rustet for å møte fremtiden!

Din digitaliseringsreise starter her!